2012年10月4日 星期四

Who you are ─ Stay strong



  


歌聲中爆發出來的澎湃情感將我淹沒,聲音外,那肢體語言彷彿也讓我感受到了她多年來遭受罷凌的痛!

很有勇氣的女生!Jillian Jensen

tumblr_m15zu8gw631rpq5ojo2_500  


Stay Strong
別向逆境俯首,最燦爛的晴空總出現在暴雨之後!

stay strong beautiful  

另外,聽聽原創人 Jessie J 的版本,也是猴塞雷阿。




I stare at my reflection in the mirror
Why am I doing this to myself?
Losing my mind on a tiny error,
I nearly left the real me on the shelf.
No, no, no, no, no...


盯著鏡中的倒影
為何如此對待我自己
為了小小差錯而失控
而真我幾乎被遺棄在角落
不,不,不,不……


Don't lose who you are in the blur of the stars
Seeing is deceiving, dreaming is believing,
It's okay not to be okay.
Sometimes it's hard to follow your heart.
Tears don't mean you're losing, everybody's bruising,
Just be true to who you are!


別在幽暗的星空下迷失了自己
所見不為憑 希望是信仰
不完美也是一種完美
難免有違心的時候
眼淚不為失敗 是人就有傷痛
只要記得真實的自己就好


Brushing my hair, do I look perfect?
I forgot what to do to fit the mold, yeah!
The more I try the less is working, yeah yeah yeah
'Cause everything aside me screams
No, no, no, no, no...


梳著髮 我看來是否完美
怎麼做才能符合框架 我遺忘
愈是嘗試愈是徒勞
因為我的世界只剩尖叫
不,不,不,不……


Yes, no's, egos, fake shows, like BOOM,
Just go and leave me alone!
Real talk, real life, good luck, goodnight,
With a smile, that's my home!
That's my home, no...


是與非 真我或假面 碰
消散吧 留我一個清靜
實話 現實生活 好運 晚安
帶著微笑 這才是我的家
這才是我的家




沒有留言:

張貼留言