2012年5月2日 星期三

Happy Together ─ 聽了真的會Happy





The Turtles樂團演唱的 Happy Together。大家應該耳熟能詳。相當輕快的歌曲。適合在趕赴約會的中途聆聽,xd

rdn_4e1564b1b0319
真想跟她們 happy together 
 

Imagine me and you, I do


I think about you day and night, it's only right


To think about the girl you love and hold her tight


So happy together

想像我和你 一直
想妳不分晝夜 思念是唯一的事
想著妳愛的女孩 擁她入懷
多想牽手快樂啊 


If I should call you up, invest a dime


And you say you belong to me and ease my mind


Imagine how the world could be, so very fine


So happy together

是否該去電給妳 花個一角
而妳會說妳屬於我 讓我心安
想像那番光景 如此美好
多想牽手快樂啊
 


I can't see me lovin' nobody but you


For all my life


When you're with me, baby the skies'll be blue


For all my life


無法想像 除了愛你還能愛誰
終我一生
如果妳和我戀愛 親愛的 天會永晴
直到白首


Me and you and you and me


No matter how they toss the dice, it has to be


The only one for me is you, and you for me


So happy together



我和妳 妳和我
不管旁人如何擲骰 不變的是
妳就是我的唯一 我的唯一
多想牽手快樂啊

ty1025910  
找圖的時候發現就順手上傳,最左邊那個妹真是太辣了


沒有留言:

張貼留言