2010年11月19日 星期五

Nothing's Gonna Change My Love For You ─ 告白好歌





 


Nothing's gonna change my love for you,一首就算你不知道歌名,但也應該聽過N次的歌。原因無它,只因為太過經典。 


 


很適合告白的時候用,xd








 


男女合唱版









薩克斯風加演唱版









搞笑男男版









激情女女版









不知道怎麼分類版






If I had to live my life without you near me
The days would all be empty
The nights would seem so long
And with you I see forever oh so clearly
I might have been in love before
But it never felt this strong
Our dreams are young and we both know
They'll take us where we want to go
Hold me now, touch me now
I don't want to live without you 


 


生活若沒你相伴 


日子會是空白


夜也會變得漫長


而有了你 永恆 清晰可見


我也曾經愛戀


卻不如此次強烈


夢想正在萌芽 我們都知道


有夢就能到達想去的地方


現在 擁我 撫我


我不要沒有你而獨活 

*Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
One thing you can be sure of
I'll never ask for more than your love
Nothing's gonna change my love for you
You ought to know by now how much I love you
You'll only change my whole life through
Nothing's gonna change my love for you


 


對你的愛是永不變改


你現在該能感受到我的情深


有件事你可以堅信


我不會要求你付出更多的愛


對你的愛是永不變改


你現在該能感受到我的情深


你讓我的生命煥然一新


愛你 至死不渝

If the road ahead is not so easy
Our love will lead a way for us
Like a guiding star
I'll be there for you if you should need me
You don't have to change a thing
I love you just the way you are
So come with me and share the view
I'll help you see forever too
Hold me now, touch me now
I don't want to live without you


 


如果前方的路崎嶇


愛讓我們披荊斬棘


像是引導之星


如果你需要我 我就會伴你左右


你無需改變


我愛著你的原貌


跟我走 共賞風光


我會幫你看見永恆


現在 擁我 撫我


我不要沒有你而獨活 


沒有留言:

張貼留言