2010年6月23日 星期三

Because You Loved Me









那些你相伴的時光 


那些你揭開的真相 


那些你帶來的快樂


那些你為我糾正的錯誤


那些你幫我實現的夢想


那些你讓我體會的情愛


我永遠感激你 寶貝


是你將我扶持


從不讓我淪落


你是真正懂我的人 懂得透徹


 


For all those times you stood by me
For all the truth that you made me see
For all the joy you brought to my life
For all the wrong that you made right
For every dream you made come true
For all the love I found in you
I'll be forever thankful baby
You're the one who held me up
Never let me fall
You're the one who saw me through through it all

你是我軟弱時的力量


你是我口啞時的聲響


你是我眼盲時的目光


你看見我最好的面向


舉起我到想去的地方


我的信心來自於你相信


我可以是我


因為你愛過我


 


You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'coz you believed
I'm everything I am
Because you loved me 




你給了雙翼讓我飛翔


你牽我手觸摸天堂


總是你化解沮喪


你說沒有星星是無法到達


有你守護我立如君皇 


有你的愛等於擁有天下


感謝你給過的每一天


也許我知道的不多


但我確信一事


我是神寵 因為你愛我



You gave me wings and made me fly
You touched my hand I could touch the sky
I lost my faith, you gave it back to me
You said no star was out of reach
You stood by me and I stood tall
I had your love I had it all
I'm grateful for each day you gave me
Maybe I don't know that much
But I know this much is true
I was blessed because I was loved by you

你為我駐足


溫柔的風將我包覆


照亮我黑暗的生命 是你愛的光芒


你是我的靈感


謊言千萬唯你不欺


因為你 我的世界得以昇華


 


You were always there for me
The tender wind that carried me
A light in the dark shining your love into my life
You've been my inspiration
Through the lies you were the truth
My world is a better place because of you


 


【最近做了一個PPT檔給老婆,使用這首歌曲作為背景音樂。


這是一首很棒的情歌。好聽並讓人感覺幸福。】




  • 留言者: yanc
  • Email:
  • 網址: http://yanc.pixnet.net/blog
  • 日期: 2010-06-24 04:53:45
這麼浪漫~ 讚喔! ( ̄▽ ̄)~■□~( ̄▽ ̄) 

版主回覆:(06/28/2010 02:49:55 PM)


因為老衲比較窮,只好用省錢一點的方式來浪漫,xd





  • 留言者: TTgerald
  • Email:
  • 網址: http://ttgerald.pixnet.net/blog
  • 日期: 2010-06-27 03:41:07
我現在還是常常聽這首說.....@@

版主回覆:(06/24/2010 05:28:27 AM)


這首是很讚的啦。
應該結婚相關行業也常常用得到@@?

沒有留言:

張貼留言